- 05 augustus 2019
- | Bron: Schrijnwerk
ALLE BENODIGDHEDEN IN EEN VINGERKNIP BESTELD
Van den Broeck - Prolians werkt hard om de bouwvakman zowel vandaag als morgen te ontzorgen. Dat betekent, naast het leveren binnen de 24 u., ook het online bijstaan van de bouwprofessional, o.a. met de VDB - SCANAPP.
TOT OP DE WERF
Bij de specialist in de toelevering van bouwmaterialen staat de klant duidelijk centraal. Dirk Biesmans, marketingmanager bij Van den Broeck - Prolians: “Zo leveren we diens bestellingen reeds de volgende dag op locatie in heel België - tot op de werf zelf. Daarvoor beschikken we over 29 transportroutes."
Steeds praktijkgericht
Daarnaast beschikt het bedrijf over specialisten (bv. voor tools, ramen en deuren of keukenbouw), zodat de vakman zo goed mogelijk kan worden bijgestaan. “We organiseren daarbij op geregelde momenten opleidingen en informatieavonden. Daarnaast is Van den Broeck - Prolians aan het onderzoeken om webinars in te zetten. Zo hoeft de klant zich zelfs niet meer te verplaatsen."
Altijd, overal
Van den Broeck - Prolians is ook online beschikbaar voor de klant. “Zo kan de klant ons bereiken via Whatsapp. Hij kan zo direct een foto sturen van wat het probleem is. We bellen dan zo snel mogelijk om hem verder te helpen."
VDB SCANAPP
Een andere manier om de klant bij te staan, is met de eigen ontwikkelde VDB SCANAPP. Dirk Biesmans legt uit: “Met de app kan de klant al zijn benodigdheden - gereedschappen, lijmen, bouten enz. - bestellen via de ingebouwde catalogus van meer dan 245.000 producten (waarvan 80.000 meteen leverbaar). Daarnaast kan hij makkelijk de barcode van het product scannen om er alle informatie over te raadplegen, om te vergelijken en om het te bestellen.
Bovendien is de app verbonden met Whatsapp, zodat de klant ons rechtstreeks kan contacteren."
Meer weten?
Ga naar www.vdb-prolians.be/scanapp