- 06 april 2020
- | Bron: Carfix
Deze drie solidaire spelers blijven onmisbare verplaatsingen garanderen
Het distributienetwerk van auto onderdelen API en de onafhankelijke multimerkengarages 1,2,3 AutoService en Requal spannen zich in om het hoofd te bieden aan de coronacrisis. Deze drie autoreparatiespelers organiseerden vanaf het begin van de crisis nauwgezette monitoring van de essentiële maatregelen die de autoriteiten hebben genomen om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan. Voor de API-, 1,2,3 AutoService- en Requalnetwerken is er naast de verantwoordelijkheid om de gezondheid van hun klanten en hun medewerkers te beschermen, ook de verantwoordelijkheid een minimale en essentiële service aan burgers te garanderen. “Omgaan met COVID-19 gaat ook over omgaan met de economische en maatschappelijke crisis”, zegt David Colantonio, directeur van Doyen Auto Belux. "Wij zijn van mening dat het onze verantwoordelijkheid is ervoor te zorgen dat voertuigen mensen toelaten om zich te bevoorraden, te werken, voor zichzelf te zorgen, aan chauffeurs om te leveren, aan wetshandhavers om hun missies uit te voeren en aan degenen die verantwoordelijk zijn voor zorg aanwezig te zijn daar waar nodig. Het is onze plicht ervoor te zorgen dat deze voertuigen operationeel zijn.” Opvallend feit én bewijs van solidariteit is het op vrijwillige basis organiseren van technische permanenties van de drie netwerken die de noodzakelijke mobiliteit en de dringende reparaties die daaruit voortvloeien garanderen.