Wat vinden e-shoppers écht belangrijk aan een webshopverpakking?

Maar wat vinden e-shoppers nu echt belangrijk aan dat pakket?

DS Smith hield als Europa's grootste leverancier van e-commerce verpakkingen een onderzoek onder 5.000 consumenten over hun e-shopervaringen en vervatte de resultaten in een whitepaper als handig handvat voor verpakkers en webshops. Met daarin onder meer de volgende uitkomsten.

  • 35% van de Belgische e-shoppers stopt of mindert zijn bestellingen na het ontvangen van een beschadigd product.
  • 25% van de Belgen is bereid meer te betalen voor een verpakking die er voor zorgt de producten onbeschadigd aankomen.
  • 15 tot 16% van de Belgen wil meer betalen voor gemakkelijk hersluitbare verpakkingen die eenvoudig te retourneren zijn. Hetzelfde geldt voor gemakkelijk te recyclen of herbruikbare verpakkingen.

Nieuwsgierig naar meer details?

Download whitepaper

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.