Automotive eMotion Summit: Sold Out!

De Automotive eMotion Summit, een nieuw evenement georganiseerd door Febiac, de Belgische en Luxemburgse federatie voor de automobiel- en tweewielerindustrie, zal voor de eerste keer plaatsvinden van 20 tot 22 februari in de Skyhall, de vroegere terminal van Brussels Airport. Aan de vooravond van een cruciaal verkiezingsjaar zal de automobielsector zijn visie en roadmap voor duurzame automobiliteit voorstellen, terwijl automobielmerken hun nieuwe modellen en technologieën zullen voorstellen, met bijzondere aandacht voor professionele klanten (bedrijven, overheden, wagenparkbeheerders, kmo's enz).

Automotive eMotion Summit: logo

De Automotive eMotion Summit wordt door Febiac georganiseerd op verzoek van haar leden, de automerken. Het initiatief heeft twee doelstellingen: de automobielsector een forum blijven bieden aan het begin van het nieuwe jaar om zijn visie en boodschappen naar de politiek en het grote publiek te verspreiden, en de automobielsector de kans geven zijn nieuwste innovaties en modellen, diensten en technologieën te presenteren aan de media en fleet/b2b-klanten.

Via hun federatie staan de automerken die actief zijn op de Belgische markt achter de organisatie van de Automotive eMotion Summit. Ze zullen dan ook massaal vertegenwoordigd zijn in de Skyhall in februari.

De volgende automerken/invoerders hebben een inschrijvingsformulier ingediend om voertuigen, producten of diensten tentoon te stellen op de Automotive eMotion Summit:

  • Astara,
  • BMW,
  • BYD,
  • D'Ieteren,
  • Fisker,
  • Ford,
  • Honda,
  • Kia,
  • Lexus,
  • Mercedes-Benz,
  • MINI, 
  • Nissan,
  • Polestar,
  • Renault,
  • Smart,
  • Stellantis,
  • Toyota.

“Zodra we de inschrijvingen hadden opengesteld, kwamen de reacties van onze leden vrijwel meteen; in die mate dat we een wachtlijst hebben moeten aanleggen voor degenen die zich nu nog aanmelden om deel te nemen", zegt Andreas Cremer, afgevaardigd bestuurder van Febiac. “We willen heel duidelijk stellen dat de Automotive eMotion Summit in geen geval een light autosalon zal zijn. Dat is absoluut niet de bedoeling; noch wat betreft het tijdstip waarop het plaatsvindt, noch wat betreft de locatie die we hebben gekozen, noch wat betreft het doelpubliek. Dit is duidelijk een nieuw evenement op zich.”

Naast de automerken zullen ook veel andere spelers uit de sector hun mobiliteitsoplossingen en aanverwante diensten voorstellen en tentoonstellen, waaronder oplaaddiensten, waarvoor nog steeds mogelijkheden zijn om in te schrijven.

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.