Succesvolle derde editie LKQTour brengt 27.640 euro op voor Make-A-Wish

Al voor de derde keer organiseerde LKQ Belgium tijdens het tweede weekend van juni verschillende activiteiten en dit voor de tweede keer ten voordele van Make-A-Wish. Met een recordbedrag van 27.640 euro zorgden de medewerkers van de Belgische aanbieder van auto-onderdelen ervoor dat verschillende kinderen, met een levensbedreigende ziekte, hun ultieme droom de komende maanden zullen beleven.

Derde editie LKQTour brengt 27.640 euro op voor Make-A-Wish

Van wafeltjes tot fietsoutfit

Op vrijdag 9 en zaterdag 10 juni vond de derde editie van de LKQTour plaats. Via onder andere de verkoop van wafeltjes en unieke LKQTour-fietsoutfits verzamelden de medewerkers de afgelopen weken een mooie geldsom. Dit bedrag werd het voorbije weekend aangevuld met de inkomsten van de fietstocht, de rally en het afsluitend event met Siska Schoeters en David Antoine in LKQ Vilvoorde.

Langs Belgische wegen

De fietstocht van 500 km langs de LKQ Belgium-filialen op vrijdag en zaterdag bracht 16 sportievelingen aan de start. Ook de rally die op zaterdag vanuit verschillende LKQ-filialen vertrok, zorgde voor een mooie oldtimerverzameling. Zowel de fietsers als de rallyrijders kwamen zaterdag toe bij LKQ Vilvoorde voor het afsluitend event met collega’s, familie en sympathisanten.

Hilde Vander Stichele, algemeen coördinator van Make-A-Wish® Belgium mocht de cheque van 27.640 euro op zaterdag 10 juni in ontvangst nemen. “Fantastisch dat LKQ ook dit jaar opnieuw voor Make-A-Wish heeft gekozen. Wij kunnen deze steun goed gebruiken nu we dit jaar reeds een ongelooflijk aantal wensaanvragen hebben binnengekregen. De positieve energie die een kind met een levensbedreigende ziekte krijgt wanneer het kan uitkijken naar een wensvervulling is van onschatbare waarde. Dankzij de inzet van de collega’s bij LKQ Belgium kunnen we opnieuw vele
kinderdromen waarmaken.”

Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Alex Gelbcke, CEO LKQ Benelux-France, benadrukt hoe belangrijk initiatieven zoals de LKQTour voor LKQ zijn: “Als grote speler is het onze plicht iets terug te doen voor de maatschappij en bij te dragen aan de gemeenschap waarin we actief zijn. Ik ben trots op de medewerkers van LKQ Belgium dat zij voor het derde jaar op rij zich inzetten voor de LKQTour en zo geld inzamelen voor Make-A-Wish. Het toont een duidelijke toewijding van onze collega’s en benadrukt dat duurzaam ondernemen een van onze kernwaarden is.”

Derde editie LKQTour brengt 27.640 euro op voor Make-A-Wish 2

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Professional Media Group 

Professional Media Group maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.